Amazon 20 de ani! Reduceri mai mari ca la Black Friday 2015

Amazon împlineşte 20 de ani şi clienţii vor beneficia de reduceri substanţiale, într-un eveniment numit Prime Day. Aceasta campanie are drept scop principal promovarea Amazon Prime, serviciul de livrare rapid iar Amazon ne avertizeaza ca reducerile vor fi mai mari ca la black friday 2015.

 

Pentru a sarbatori implinirea a 20 de ani de existenta, cel mai mare site de e-commerce din lume, Amazon promite reduceri mai mari decat de Black Friday sau Cyber Monday. Evenimentul denumit “Prime Day” va avea loc pe 15 iulie 2015, incepand de la miezul noptii, Pacific Time (ora 10:00 dimineata, in Romania). Conform unui anunt facut de Greg Greeley, vicepresedintele Amazon Prime, la fiecare zece minute urmeaza a fi urcate pe site oferte noi, incluzand oferte-fulger si alte tipuri de reduceri pentru o gama variata de produse. Acelasi Greeley completeaza, caracterizand evenimentul drept “una dintre cele mai mari extravagante de reduceri din lume” – nu stim daca acesta va deveni un eveniment ca si black friday 2015.

Prime day 15 Iulie 2015 – reduceri mai mari ca in Black Friday 2015

Contra sumei anuale de 99$, membrii Amazon Prime beneficiaza de livrare gratuita, in cel mult 2 zile pentru anumite produse, acces la serviciile de streaming, Instant Video, respectiv Prime Music, spatiu de stocare nelimitat in cloud pentru fotografii, prin Prime Photos, un numar de carti gratis pentru Kindle, plus alte beneficii. Pe langa obligativitatea abonarii la Amazon Prime, trebuie mentionat ca Prime Day va avea loc doar in noua tari: Statele Unite, Canada, Japonia, Marea Britanie, Germania, Austria, Franta, Spania si Italia.

 

In cazul in care un user doreste participarea la Prime Day, fara a ramane membru Amazon Prime, acesta se poate inscrie in program aici, urmand ca apoi, inainte de expirarea perioadei de trial de 30 de zile, sa renunte la abonament, fara a plati vreun ban. Lansat in 2005, Amazon Prime s-a dovedit un serviciu de succes, numai in Statele Unite numarul de membri ajungand, in prezent, la 40 de milioane. Mai mult, se estimeaza ca membrii Prime cheltuie in medie 1.500$ pe an, fata de clientii Amazon fara Prime, care scot doar 625$ pe an din buzunar pentru produse Amazon

Este tot mai clar ca piata livrarilor rapide constituie noul camp de lupta al colosilor e-commerce. Amazon este deocamdata lider pe acest segment, cu programe precum Amazon Prime, Prime Now (livrare garantata la o ora de la efectuarea comenzii) si Prime Air (livrare cu drona). Avand in vedere ca valoarea medie a cosului membrilor Prime o depaseste pe cea a non-membrilor cu 140%, retailerii au motive serioase sa promoveze foarte agresiv astfel de servicii. Ramane de vazut daca Prime Day va fi un eveniment izolat sau daca Amazon va decide sa adauge si aceasta campanie in arsenalul sau anual de reduceri, alaturi de Black Friday 2015 si Cyber Monday.

Pentru a afla magazinele participante la black friday 2015 accesati linkul cu magazine participante.

 

Sursa: gandul.info