Amintiri de la Black Friday: campania online de anul trecut

Anul trecut, Black Friday, cea mai asteptata zi de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti.

Chiar daca, la inceputul zilei de Black Friday, site-urile principalelor magazine online, cum ar fi altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, nu au putut fi accesate, pe parcursul zilei, problemele s-au remediat, iar accesarile au ajuns la un nivel record.

De Black Friday, comenzile mari inregistrate de cele mai mari companii de electronice, dar si de catre site-uri care comercializeaza carti, cosmetice sau jucarii au rotunjit veniturile retailerilor.

Flanco a incasat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, eMAG a epuizat stocul de produse electrocasnice in cateva ore, iar elefant.ro a vandut cu aproape 60% mai multe carti ca de obicei.

Cele mai bine vandute produse au fost laptopurile, tabletele, dar si sistemele home cinema, televizoarele sau electrocasnicele.

Black Friday, cea mai mare campanie de marketing din an, reprezinta un dublu beneficiu: companiile mari isi adancesc profitul, iar cele mici dobandesc notorietate.

Reduceri Black Friday 2013

Sursa: business24.ro
Foto: emag.ro