In SUA, cumparatorii de Black Friday se informeaza din surse surprinzatoare despre discounturile zilei

Te-ai fi asteptat sa fie altfel, dar iata ca un studiu recent Find&Save arata ca, de Black Friday, in randul cumparatorilor americani, sursele traditionale de informare inca joaca un rol important pentru elaborarea strategiei de cumparaturi.

Conform cercetarii sociologice citate, 67% din americani se informeaza, isi fac un plan de bataie si schimba de la an la an strategia de Black Friday.

Ceea ce este, insa, cu adevarat surprinzator, e faptul ca sursele importante de informare pentru acesti consumatori avizati raman tot cele traditionale: ziarele, televiziunea si marketingul direct.

De exemplu, ziarele sunt sursa primara de informare despre reducerile de Black Friday pentru 38% din cumparatorii de Black Friday.

Insa, desi numai 29% declara ca se informeaza in primul rand din emailuri si abonamente la newsletter, majoritatea se declara dornici sa primeasca astfel de informari.

Se pare ca la acest capitol suntem mai cool decat americanii, deoarece romanii se informeaza in principal din mediul online despre ofertele de Black Friday.

Aboneaza-te si tu la newsletterul nostru cu toate reducerile de Black Friday, facand click aici.

Reduceri Black Friday Romania 2013

Sursa: huffingtonpost.com
Foto: blog.campaignasia.com