Un Black Friday bun de la inceputul lui noiembrie se cunoaste!

Unii retaileri au adoptat ca strategie de marketing pastrarea reducerilor strict pentru weekendul de Black Friday, dar altii au inceput deja jocul reducerilor pe termen scurt.

Daca magazine precum Carrefour sau Media Galaxy, axate mai mult pe retail offline, prefera sa-si atraga clientii in magazine de Black Friday, retailerii la care afacerea (sau cea mai mare parte a ei) este online, au inteles ca e o ocazie de a-si spori mult vanzarile.

Astfel, F64, magazinul de foto-video, care in ultimul timp a inclus in oferta sa si produse IT si telecom (in special device-uri mobile), are deja reduceri saptamanale si periodice cu care isi tine fanii aproape si clientii in priza. Produsele cu pret redus si ofertele cu stoc limitat sunt anuntate exclusiv prin alerte pe email, asa ca veti gasi util sa va abonati la newsletterul lor.

Si, daca tot ajungeti pe site-ul F64.ro, nu omiteti sa participati la concursul Pariaza de Black Friday, fiindca sunt premii foarte tentante!

Poti paria si te poti inscrie aici pentru newsletterul F64.

EvoMAG, retailer exclusiv online, care de Black Friday isi propune sa-si dubleze vanzarile fata de anul trecut, a adoptat si strategia ofertelor saptamanale, dar si inca una diferita: ofera reduceri de pret zilnice, valabile doar in ziua respectiva, la produse selectionate, pe care le anunta exclusiv celor din lista sa de emailing.

Asadar, pentru a fi la curent cu cele mai bune dealuri online, ar fi util sa va inscrieti pentru alerta zilnica EvoMAG. Cautati in partea de sus a site-ului side-bannerul AZI, POTI CUMPARA LA REDUCERI DE BLACK FRIDAY.

Reduceri Black Friday 2013