Black Friday: Comertul electronic creste, cel din magazin stagneaza

Anul trecut, de Black Friday, in SUA, traficul in magazinele traditionale si comertul clasic au crescut cu numai 2,5% (practic, au ramas pe loc), in timp ce vanzarile online au crescut cu 14%.

In mod efectiv, comertul online a constituit 45% din vanzarile realizate in sezonul sarbatorilor – o cifra record in domeniu.

Anul acesta, eMarketer a realizat un studiu din care reiese ca vanzarile online sales din SUA vor continua sa creasca cu 15% de la an la an.

Si comertul mobil (m-commerce) va castiga teren. Mai mult de jumatate dintre adultii americani au un smart phone, iar o treime tablete, asa ca, de Black Friday, majoritatea retailerilor se asteapta la o crestere semnificativa a tranzactiilor mobile anul acesta.

Retaileri online de anvergura globala precum Amazon si eBay testeaza deja livrari in aceasi zi sau cel mult in ziua urmatoare realizarii comenzii.

Si in Romania, retailerii au promis ca si-au imbunatatit capacitatea serverelor si functionalitatea platformelor online, pentru a evita blocajele penibile inregistrate anul trecut de Black Friday.

Reduceri Black Friday 2013

Sursa: RetailCustomerExperience.com