Studiu prevede cele mai bune vanzari de Black Friday din ultimii cinci ani

Compania de studii de piata Accenture are vesti bune despre Black Friday si anul acesta.

Peste jumatate din americani planuiesc sa ia parte la nebunia Black Friday: 55% fata de 53% anul trecut si 43% in 2011.

Studiul mai arata ca americanii ar fi alocat pentru cadourile de anul acesta un buget cu 11% mai mare decat cel de anul trecut, iar 46% se asteapta sa depaseasca bugetul, spre deosebire de numai 34% anul trecut.

In timp ce 63% vor practica showroomingul, adica verificarea marfurilor la magazin inainte sa le comande mai ieftin de pe net, si mai multi au declarant ca vor face webrooming de Black Friday. Adica isi vor lua informatii despre produse de pe net, apoi se vor duce si le vor cumpara din magazine.

De Black Friday, 41% din cumparatori se asteapta sa petreaca la cumparaturi  orele cuprinse intre sase seara si cinci dimineata, a doua zi!

42% planuiesc sa cheltuiasca cel putin jumatate din buget facand cumparaturi online, desi 36% vor profita de avantajele unor servicii precum ridicarea comenzilor de la showroom

In topul preferintelor se situeaza voucherele-cadou, urmate de haine, jucarii, electronice si electrocasnice.

Fa si tu webrooming inainte de Black Friday, la EvoMAG

Reduceri Black Friday 2013

Sursa: dmnews.com
Foto: burucnews.com