Ce ne poate spune editia Reduceri Black Friday 2013 despre economia Romaniei?

Editia de Reduceri Black Friday 2012 a fost in crestere fata de editia Reduceri Black Friday 2011.  In 2012 se estimeaza ca Romanii au cheltuit aproximativ 50 Mil Euro. Magazinele participante si-au pregatit stocurile de luni intregi, au facut reduceri consistente si au castigat intr-o zi cat n-au sperat niciodata. Cea mai mare parte din vanzare s-a realizat pe internet, prin interesul online al consumatorilor care au preferat sa nu se inghesuie la magazine.

Cum in Romania editia Reduceri Black Friday nu are un istoric prea indelungat, evenimentul se realizeaza de doar 3 ani nu putem spune cu certitudine daca Black Friday este un barometru al economiei. Putem insa sa ne uitam la Americani unde in ultimii ani desi economia era in receisune vanzarile de black friday au avut o crestere de la an la an. Cum consumul este de obicei urmat si de o crestere economica acest lucru nu s-a intamplat si deci se spune ca editia Reduceri Black Friday nu reprezinta un barometru economic si ca nu este legat in nici un fel cu macro economia unei tari.

In Romania in editia din 2013, desi buzunarele romanilor sunt mai goale decta in 2012 se asteapta ca sa se cheltuiasca mult mai mult decat in anii precedenti. Asta in principal datorita faptului ca romanii incep sa se educe si sa-si formeze un comportament de consum. Vor sa beneficieze din plin de evenimentul Black Friday si il asteapta cu interes ca sa poate sa achizitioneze produsele dorite. Cu acest prilej, cei interesati au putut cumpara, de exemplu, cuptor cu microunde cu 199 lei, frigider cu 499 de lei, TV 3D cu 1.499, iPad2 cu 999 lei.

Pentru a va tine la curent cu cele mai bune oferte din piata online in editia Reduceri Black Friday Romania 2013 va invitam sa va abonati la newsletter-ul nostru pe prima pagina.

Echipa Reduceri Black Friday