Black Friday eMAG vs celelalte magazine participante

Black Friday eMAG vs celelalte magazine participante in Romania este o discutie interesanta daca urmarim evolutia lor in decursul anilor. Black Friday emag este o campanie de reduceri care a fost lansata in Romania in aceasi zi cu evenimentul din state, adica in ultima zi de vineri din luna Noiembrie.

 

Black Friday emag a fost apoi mutata cu o saptamna mai devreme adica daca anul acesta black friday oficial ar pica pe 27 Noiembrie, emag-ul il organizeaza cu o saptamana inainte adica pe 20 Noiembrie. Banuim ca motivul ar fi ca pe 1 Decembrie emag mai are o alta campanie de reduceri sarbatorind ziua nationala.

 

Reduceri Black Friday emag vs alte magazine participante

  • Emag il organizeaza cu o saptamana mai devreme iar celelalte magazine participante au cam urmat trendul;
  • Ne bucura sa vedem ca black friday emag este organizat intr- o singura zi vs alte magazine participante unde evenimentul tine o saptamana (vezi black friday altex)
  • Reducerile sunt foarte bune, cel putin anul trecut pe langa emag au fost foarte multe magazine care au promovat un eveniment frumos. Este foarte greu sa avem reducerile din vest sau din state (citeste si, recomandam: BLACK FRIDAY 2015 – Reduceri la maxim pe 27 Noiembrie
  • Hostingul a devenit foarte bun la emag fata de multe alte magazine online care au dificultati in a mentine site-ul sus pe perioada campaniei de reduceri black friday.

 

Black Friday F64

Black Friday F64 este una dintre campaniile de reduceri cele mai bun in materie de camere foto, aparate DSRL, accesorii foto si cursuri foto.

 

Black Friday Altex

Black Friday Altex are o campanie cu reduceri mai ales in retail dar in ultimul timp au extins si in online.

 

Black Friday Flanco

Campania se desfasoara mai ales pe segmentul retail in magazinele din toata Romania.

 

Black Friday eMAG

Emag pregateste evenimentul cu 6 luni inainte, reusind sa aduca reduceri la foarte multe categorii de produse, practic emag-ul a devenit un amazon al Romaniei fata de majoritatea magazinelor participante care s-au specializat pe anumite nise de produse.