BLACK FRIDAY are culoarea neagra, de ce nu Orange?

BLACK FRIDAY are culoarea neagra

Black Friday are culoarea neagra si nu orange, v-ati intrebat vreodata de ce? Credeti ca se trage de la reduceri sau de la discounturi? De ce nu are culoarea rosie atunci? Raspunsul este foarte sugestiv si greu de ghicit!

 

Prima notare a denumirii de dateaza din 1966 data de Earl Apfelbaum, un colectionar de timbre care intr-o reclama a mentionat ca black friday este dat de departamentul de politie din Philadephia. Black friday deschide sezonul de cumparaturi si este marcata ca o zi plina de aglomeratie, super aglomerata pe strazi dat fiind numarul mare de oameni care se inghesuia la deschiderea magazinelor.

 

Cand Black Friday a capatat o conotatie pozitiva

Termenul a capatat o conotatie pozitiva in momentul in care retailarii au realizat ca avand o conotatie negativa nu le aduce un beneficiu. Cum pentru ei vinerea neagra era una foarte profitabila dupa ziua recunostintei, au decis ca black friday este un success. Contabilii foloseau culoarea rosie pentru a sublinia pierderea iar negru pentru a evidentia profitul. Black Friday era o zi foarte profitabila si asa a capatat culoarea neagra si conotatia pozitiva.

 

Desi acum notiunea de Black friday este in toata lumea, cu acesta ocazie incare reducerile pun oamenii in momente dificile sa le obtina, se intampla multe actiuni violente. Cu toate astea Black Friday ramane cea mai mare campanie de reduceri la nivel mondial.

Citeste si, recomandam > Black Friday 2015 din 27 Noiembrie cu reduceri la maxim!

 

Pentru cei care erau foarte ocupati si nu ajungeau sa cumpere de la magazinele participante in retail, s-a creat cyber monday care este acelasi lucru adresat magazinelor online.

Black Friday Romania combina termenul traditional cu sarbatoarea de cyber monday de la ei. Adica reducerile sunt atat in retail cat si in online. Emag a fost printre primii pionieri care au promovat evenimentul in romania. Avem 2 in 1! 🙂