Strategia de Black Friday a marilor retaileri: ce aduc nou in 2013

Doi mari retaileri prezenti atat on-, cat si off-line si-au anuntat deja strategia de reduceri de Black Friday. Al treilea se lasa inca asteptat.

Flanco a anuntat de curand cum se pregateste de Black Friday 2013. In primul rand, va devansa data evenimentului pe 22 in loc de 29 noiembrie. In al doilea rand, va face cateva ajustari la personalul si programul magazinelor sale.

De Black Friday 2013, magazinele Flanco se lauda, pe langa reducerile atractive si portile deschise pentru clienti in regim de program prelungit, si cu extinderea evenimentului de shopping pe parcursul intregului weekend: mai precis, trei zile – in perioada 22-24 noiembrie.

„Ne asteptam ca anul acesta, de Black Friday, sa avem 1 milion de vizitatori si vanzari de 85 de milioane de lei”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco, citata de Jurnalul.ro

De Black Friday 2013, Flanco va creste nivelul stocurilor cu 80%, incluzand in oferta sa de patru ori mai multe tablete si telefoane si de trei ori mai multe televizoare Smart TV.

Reducerile la produsele electronice vor ajunge pana la 50%, iar cele aplicate la electrocasnicele mici vor ajunge pana la 80%.

Domo anunta si el reduceri de Black Friday de pana la 50% la peste 8.000 de produse, inclusiv modele disponibile exclusiv in magazinele sale.

“Ne asteptam la vanzari de pana la 8-9 ori mai mari fata de media unei luni normale. Am suplimentat suprafata de depozitare cu peste 2.500 de mp, am crescut cu 50% numarul personalului si am incheiat contracte cu firme premium de curierat pentru onorarea comenzilor online”, a declarat Ligia Rosu, Marketing Manager Domo, citata de Economica.net.

Upgradarea softului de gestiune al Domo promite anula acesta, de Black Friday, si o reducerii cu pana la 50% a timpului petrecut la case.

Domo estimeaza cresteri mari ale vanzarilor de tablete, smartphone-uri, smart TV si TV 3D, dar si la cresteri de pana la cinci ori fata de media unei luni obisnuite in cazul vanzarilor de electrocasnice mici.

Pe partea de comert online, Domo a introdus o noua conexiune in banda larga, de 8 ori mai rapida fata de cea de anul trecut.

Dintr-un sondaj intern al Domo, rezulta ca peste 30% din cumparatori vor accesa ofertele online, iar bugetul alocat cumparaturilor de Black Friday in magazinele Domo va fi de circa 1.000 lei.

In conditiile in care Flanco si Domo au iesit in public cu strategia de Black Friday, marele semn de intrebare ramane Altex, care detine si magazinele Media Galaxy. Vor ramane, oare, la fel de secretosi ca si pana acum, sau vom incepe sa auzim curand si despre ei, inainte de 29 noiembrie 2013?

Reduceri Black Friday 2013