Black Friday cu produse Made in Romania

ProTV a lansat, in premiera in Romania, Saptamana romaneasca, un Black Friday al produselor autentice romanesti.

Evenimentul isi propune sa promoveze afacerile autentice romanesti si micii intreprinzatori romani.

Campania va ajuta afacerile mici romanesti sa castige notorietate si sa isi vanda produsele, in timp ce consumatorii vor beneficia de reduceri, intr-un Black Friday al micilor firme romanesti.

Campania se va desfasura in saptamana 9-15 decembrie 2013, intr-o perioada in care suntem mai deschisi la a trai romaneste si la cateva zile dupa Black Friday, eveniment care a dat startul sezonului de cumparaturi de Craciun.

Lista producatorilor o gasesti dand click aici.

La acest Black Friday cu produse autentice si traditionale participa producatorii care au firme cu maxim 20 de angajati si pun pe piata produse autentic romanesti.

Cei de la Stirile Pro TV au luat aceasta initiativa dupa ce au observat ca Black Friday ignora micile afaceri. Ei s-au inspirat dupa un model american de succes, Small Business Saturday, eveniment anual care are loc in sambata de dupa Thanksgiving Day (Ziua Recunostintei), deci si dupa Black Friday.

In 2012, 36% dintre retailerii independenti din America au spus ca cea mai de succes zi de shopping a anului a fost Small Business Saturday, in timp ce doar 24% au spus ca Black Friday a fost mai profitabila.

Reduceri Black Friday 2014