Nou Studiu – Previziuni de Black Friday 2013: Cel mai scurt sezon de cumparaturi promite incasari-record

Deoarece Thanksgiving cade mai aproape de Craciun decat in alti ani, americanii au cel mai scurt sezon de cumparaturi din 2002 incoace.

Cu toate acestea, se prevad incasari-record. Un studiu Adobe Digital Index care a trecut in revista 450 de miliarde de siteuri de shopping online in ultimii sapte ani, prevede cele mai mari incasari de Black Friday si Cyber Monday din istorie.

Aceasta vine la pachet si cu cele mai mari cheltuieli de adertising de pana acum.

Retailerii mai priceputi au inceput deja sa se promoveze online, pentru a nu fi bruiati de alte campanii de comunicare din preajma evenimentului de Black Friday. Seful de cercetare de la Adobe, Tamara Gaffney, a explicat pentru site-ul Venturebeat.com ca preturile per click in Facebook au crescut in acest sezon si cu 42%.

In acest sezon, de Black Friday, cumparatorii isi propun sa cheltuiasca la fel de mult ca si anul trecut. Cu diferenta ca 30% isi propun ca sa cheltuieasca banii intr-o mai mare parte facand cumparaturi online.

In Europa, vanzarile online de Craciun vor continua sa cresca cu aproape 70% fata de anul trecut (cam in aceeasi proportie ca si cresterea de anul trecut), ajungand la 12% din totalul cumparaturilor de Sarbatori.

Si pentru Romania previziunile pentru Black Friday 2013 sunt de crestere de cinci ori. Anul trecut, vanzarile de Black Friday crescusera de trei ori fata de anul anterior.

Pe langa produsele electronice si electrocasnice cu pret redus, de Black Friday vom mai vedea reduceri – inclusiv la magazin, nu doar online – si pentru pantofi, jucarii si – de ce nu? – carti.

Reduceri Black Friday 2013

Sursa: venturebeat.com
Foto: shoppingmetz.com