Un studiu facut public de Wanderful Media arata ce ii motiveaza pe cumparatorii americani de Black Friday.
Se pare ca pasarile de noapte au o atitudine mai pozitiva fata de afacerea Black Friday, iar soarta le e favorabila la achizitiile pe care si le doresc.
Cercetarea mai arata cum, cand si de ce cumpara acestia anumite produse, relevand strategiile lor de a gasi cele mai bune oferte de Black Friday.
Profilul cumparatorului de Black Friday
* E motivat de reduceri, dar ii place si fiorul dat de competitia pentru o reducere mai buna, facand din asta un adevarat ritual anual.
* Cumparatorul de Black Friday nu este fidel unei marci – singurul criteriu dupa care isi cheltuie banii este valoarea discountului
* Tinde sa-si faca toate cumparaturile de sarbatori in perioada de reduceri de Black Friday
* Exista doua tipuri de cumparator de Black Friday: „pasarea de noapte”, care iese la cumparaturi dupa miezul noptii, si cei care se culca si se scoala odata cu gainile, pazind usa magazinelor de la ora 5.00 a diminetii de Black Friday.
* Pasarile de noapte reusesc sa faca si cele mai multe cumparaturi, reusind sa finalizeze 63% din tranzactiile pe care si le propun de Black Friday.
* Prin comparatie, cei care prefera sa vina la prima ora din dimineata, reusesc sa finalizeze doar 42% din cumparaturile de Black Friday.
* Pasarilor de noapte le place mai mult la cumparaturi de Black Friday decat celor care se scoala dis-de-dimineata (53% fata de 38%)
* De Black Friday, pasarile de noapte sunt mai interesate de produse electronice (75%) decat cealalta categorie de cumparatori (60%)
* Pasarile de noapte au o atitudine mai competitiva: 40% dintre ei se bucura ca trebuie sa se lupte pentru a obtine reducerile dorite de Black Friday. Prin comparatie, cei care se scoala devreme sunt bucurosi de competitie numai in proportie de 24%
Reduceri Black Friday Romania 2013
Sursa si foto: wanderful.com