Studiu recent patrunde in mintea cumparatorilor de Black Friday, creand profilul acestor consumatori sofisticati

Un studiu facut public de Wanderful Media arata ce ii motiveaza pe cumparatorii americani de Black Friday.

Se pare ca pasarile de noapte au o atitudine mai pozitiva fata de afacerea Black Friday, iar soarta le e favorabila la achizitiile pe care si le doresc.

Cercetarea mai arata cum, cand si de ce cumpara acestia anumite produse, relevand strategiile lor de a gasi cele mai bune oferte de Black Friday.

Profilul cumparatorului de Black Friday

* E motivat de reduceri, dar ii place si fiorul dat de competitia pentru o reducere mai buna, facand din asta un adevarat ritual anual.

* Cumparatorul de Black Friday nu este fidel unei marci – singurul criteriu dupa care isi cheltuie banii este valoarea discountului

* Tinde sa-si faca toate cumparaturile de sarbatori in perioada de reduceri de Black Friday

* Exista doua tipuri de cumparator de Black Friday: „pasarea de noapte”, care iese la cumparaturi  dupa miezul noptii, si cei care se culca si se scoala odata cu gainile, pazind usa magazinelor de la ora 5.00 a diminetii de Black Friday.

* Pasarile de noapte reusesc sa faca si cele mai multe cumparaturi, reusind sa finalizeze 63% din tranzactiile pe care si le propun de Black Friday.

* Prin comparatie, cei care prefera sa vina la prima ora din dimineata, reusesc sa finalizeze doar 42% din cumparaturile de Black Friday.

* Pasarilor de noapte le place mai mult la cumparaturi de Black Friday decat celor care se scoala dis-de-dimineata (53% fata de 38%)

* De Black Friday, pasarile de noapte sunt mai interesate de produse electronice (75%) decat cealalta categorie de cumparatori (60%)

* Pasarile de noapte au o atitudine mai competitiva: 40% dintre ei se bucura ca trebuie sa se lupte pentru a obtine reducerile dorite de Black Friday. Prin comparatie, cei care se scoala devreme sunt bucurosi de competitie numai in proportie de 24%

Reduceri Black Friday Romania 2013

Sursa si foto: wanderful.com