Cel mai mare retailer online de Black Friday, eMAG, isi propune sa ia din nou caimacul la reduceri

Afla cum s-a pregatit eMAG pentru Black Friday si ce reduceri va aplica jucatorul numarul unu pe piata comertului online din Romania

Managementul magazinului eMAG estimeaza o cota de piata de 40% de Black Friday si, intr-o miscare inteligenta menita sa-i sporeasca incasarile si cota, a anuntat saptamana trecuta ca va devansa organizarea Black Friday cu o saptamana.

Concurentii sai nu au de ales decat sa ii urmeze exemplul, ca sa nu piarda mai mult, sau sa se multumeasca doar cu resturi, ramanand sa-si organizeze propriile reduceri pe 29 noiembrie, data oficiala Black Friday in toata lumea.

Mai mult, continuand seria surprizelor si suspansul, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG si Flanco, a declarat de curand ca strategia Black Friday eMAG va fi sa nu anunte ora exacta a inceperii reducerilor. Anul acesta, eMAG a investit 500.000 de euro in servere, dar asta nu inseamna ca nu ar putea cadea daca toti clientii stau cu mana pe tastura ca sa-si lanseze comenzile in acelasi timp. De aceea, ca si masura de protectie in acest sens, eMAG nu va anunta ora exact a lansarii campaniei sale de Black Friday.

Desigur, se poate intampla oricand, incepand de la ora 00:00 a zilei de 22 noiembrie 2013.

Devansarea datei campaniei sale de Black Friday ii va permite eMAG sa livreze toate comenzile pana pe 1 decembrie, „inainte de Ziua Nationala si de Mos Niculae”, spune Iulian Stanciu, directorul general eMAG. “Vom livra pana la 30.000 de produse pe zi, zeci de tiruri vor pleca de la depozit”, isi freaca mainile seful eMAG vorbind despre Black Friday 2013. El pretinde ca nu vrea ca angajatii sai sa munceasca de sarbatori! Dar hai sa fim seriosi: adevaratul motiv este ca livrarile mai rapide si inainte de Craciun inseamna si incasari inainte de sfarsitul anului, adica realizarea integrala a bugetului propus pe anul calendaristic in curs.

eMAG estimeaza 200.000 de comenzi in data de 22 noiembrie, peste 4 milioane de vizite si vanzari de 98 milioane de lei numai in aceasta zi, desi Iulian Stanciu a declarat, citat de Wall-Street.ro, ca eMAG nu va iesi pe profit de Black Friday, scopul fiind exclusiv fidelizarea!

Valoarea totala a reducerilor pe care Flanco si eMAG le vor oferi de Black Friday va fi de circa 75 de milioane de lei, urmand sa existe si reduceri de peste 1.000 de euro, dar oficialii nu au precizat la care produse, cel mai probabil la televizoarele inteligente. Si Apple a acceptat sa ofere reduceri la peste 1.000 de produse, cu toate ca aceasta marca nu duce o politica dispusa la astfel de concesii.

De Black Friday, eMAG va avea oferte de laptopuri sub 1.000 de lei, iar laptopurile mai performante vor fi reduse cu 30-40%.

Desi la smartphones oficialii eMAg sustin ca marja de profit este mica, de numai 5%, eMAG promite reduceri de pana la 40%.

De asemenea, de curand eMAG a incheiat un parteneriat cu Vodafone, prin care clientilor eMAG li se da posibilitatea de a cumpara la pachet un telefon la pret special si un abonament Vodafone. Odata plasata comanda, contractul de abonament se trimite prin email, iar comanda e livrata in 24 de ore impreuna cu cartela SIM activata.

Clientii eMAG vor putea alege intre 6 tipuri de abonamente pentru telefoane mobile, cu valori cuprinse intre 9 si 45 de euro lunar, 2 abonamente pentru tablete, cu o valoare de 12 sau 18 euro, si 3 abonamente pentru laptop-uri, cu valori cuprinse intre 13 si 19 euro. In functie de abonamentul ales, clientii se califica pentru o reducere din pretul de baza al telefonului, care poate ajunge pana la 1399 lei.

Conform unui studiu comandat de eMAG in 2013, 7,4 milioane de romani cunosc conceptul de reduceri Black Friday, in comparatie cu numai 4,2 milioane in 2012.